objavi na
pozareport.si

forum

Politika

Četrtek, 13. marec 2008 ob 07:49

Odločeno: Pahorju bodo jesenske volitve furali Clintonovi ljudje
Generalni tajnik SD Uroš Jaušovec potrdil izbor agencij za vodenje predvolilne kampanje
2008 Pozareport

Odpri galerijo

Kocka je padla: predvolilno kampanjo Boruta Pahorja in Socialnih demokratov na jesenskih volitvah v državni zbor bo vodila agencija Grey Worldwide Ljubljana, podružnica svetovno znane agencije Grey Group s sedežem v New Yorku. Znotraj Grey Ljubljana bo za kampanjo zadolžen namestnik direktorja agencije Nikola Bubanj, nekdanji direktor projektov pri agenciji Studio Marketing JWT. Odločilno strateško vlogo pri kampanji največje opozicijske stranke pa bodo, preko sodelovanja z agencijo Grey, vendarle imeli Američani, slovita svetovalna skupina Penn, Schoen & Berland Associates, ki trenutno gara za predsedniško kandidatko Hillary Clinton. Penn, Schoen & Berland Associates so prej delali tudi za bivšega ameriškega predsednika Billa Clintona (še posebej Mark Penn, ki slovi kot Clintonov guru že od leta 1995), furali so predvolilno kampanjo venezuelskega predsednika Huga Chaveza (leta 2004), toda svetovali so tudi republikanskemu newyorškemu županu in medijskemu milijarderju Michaelu Bloombergu. Med klienti Penn, Schoen & Berland Associates najdemo tudi podjetja in slovite blagovne znamke, kot so Coca-Cola, American Express, AT&T, Microsoft in Novartis.


Dogovor o sodelovanju Socialnih demokratov, agencije Grey in Penn, Schoen & Berland Associates nam je potrdil tudi generalni tajnik SD in šef predvolilnega štabav Uroš Jaušovec. Socialni demokrati naj bi postopno spreminjali tudi celostno podobo, kreativne rešitve za novo podobo Pahorjeve stranke pa pripravlja Jure Korenc in njegov Studio 37, ki je že sodeloval v predvolilni kampanji zdajšnjega predsednika države Danila Türka. Mimogrede, novi predsednik države  je za predvolilno kampanjo porabil nekaj več kot 520.474,00 evrov, kar je precej več, kot je porabil v prvem krogu tretjeuvrščeni predsedniški kandidata Mitja Gaspari - 387.903 evrov, in skoraj 18 odstotkov več, kot je skupaj porabilo pet Türkovih protikandidatov skupaj. Ti so za predvolilno kampanjo odšteli 441.982 evrov. Poročilo o stroških volilne kampanje mora oddati še drugouvrščeni, veliki poraženec predsedniških volitev Lojze Peterle, ki ima čas do 26. marca. Govori se, da je bila njegova kampanja daleč najdražja.

Sorodne vsebine

Galerija slik

Teme
Boruta Pahorja Nikola Bubanj Hillary Clinton Billa Clintona Mark Penn Huga Chaveza Michaelu Bloombergu Uroš Jaušovec Jure Korenc Danila Türka Mitja Gaspari lojze peterle

objavi na pozareport.si

Zadnji komentarji

Prijatelji

NAJBOLJ OBISKANO

Odločeno: Pahorju bodo jesenske volitve furali Clintonovi ljudje