objavi na
pozareport.si

forum

Politika

Sreda, 9. julij 2008 ob 06:49

Golobič, Kresalova, Pahor ... kdo vse jim čara volitve?
Kako so Erjavčevi ter Brglezovi upokojenci hoteli nategniti novopečeno piarovko Betko Šuhel
2008 Pozareport

Odpri galerijo

Volilno kampanjo za jesenske parlamentarne volitve Pahorjevim Socialnim demokratom pripravljalo kar tri marketinške agencije. Strateško naj bi kampanjo usmerjala ameriška firma Penn, Schoen & Berland Associates, ki jo vodi Mark Penn, dolgoletni marketinški guru bivšega ameriškega predsednika Billa Clintona, ob sodelovanju agencije Grey Ljubljana, katere centrala je prav tako v New Yorku. Kot predstavnik Greya v predvolilnem štabu Socialnih demokratov sodeluje Nikola Bubanj. Kreativne rešitve pa Pahorju & co. pripravlja agencija Studio 37, ki jo vodi Jurij Korenc, znan tudi kot prodajalec prestižnih italijanskih jaht Cranchi v Sloveniji. Korenc je sodeloval tudi v predvolilnem štabu predsednika države Danila Türka; mimogrede, v Studiu 37 je zaposlena tudi Türkova hčerka Helena. Na sedežu Socialnih demokratov so poleg Melite Župevc in Sebastjana Jeretiča dobili še eno piarovko, blondinko Špelo Vovk, ki je pred kratkim magistrirala v Londonu. In zanimivo, tokrat se prvič po dolgih letih v predvolilni kampanji Socialnih demokratov ne pojavlja več "Kučanova" hišna agencija Studio Marketing in legendarni ljubljanski oblikovalec Jani Bavčer.

Za Katarino Kresal in liberalne demokrate dela ljubljanska agencija Futura; po pričakovanju, kajti Miro Senica, intimni partner Kresalove, je odvetnik solastnika Future Vitala Verliča. Futura naj bi po pripovedovanju nekaterih insajderjev lani spomladi tudi tajno pripravljala Kresalovo za prevzem funkcije predsednice LDS, čeprav nam je Verlič kasneje to zanikal. Poleg Future je za LDS dokaj presenetljivo podpisal tudi Stojan Pelko, nekdanji marketinški svetovalec LDS, ki pa je veljal za izrazito Golobičevega človeka. Gregor Golobič, bivši generalni sekretar LDS in sedanji predsednik stranke Zares, je bil nekaj časa celo zaposlen v Pelkovi agenciji Korpus. Pelko se je po hudem volilnem porazu bivše ljubljanske županje Vike Potočnik za nekaj časa umaknil iz političnega marketinga, potem pa se je spet pojavil v predvolilnem štabu zmagovitega ljubljanskega župana Zorana Jankovića, zraven pa je bil tudi pri poraženem predsedniškem kandidatu LDS Mitji Gaspariju. Toda odkar je na sceno stopila Kresalova, naj bi Pelko delal samo zanjo, nam je povedala tiskovna predstavnica LDS Petra Škofic. Kresalova si je omislila tudi posebnega političnega svetovalca Matijo Sevška, bivšega sodelavca agencije Pristop, naši viri pa trdijo, da naj bi za LDS začel delati tudi nekdanji televizijski voditelj Leon Magdalenc, oziroma njegova družba Nastop, katere večinski lastnik je sicer Pristop Francija Zavrla. Magdalenc naj bi vodilne kandidate LDS treniral nastopati pred kamero.
Marketinške agencije pa menda še vedno nima stranka Zares. Generalni sekretar Zaresa Bogdan Biščak nam je pojamral zaradi denarja, češ da ga nimajo toliko kot druge parlamentarne stranke, še vedno pa naj bi se pogajali s tremi agencijami. Za katere agencije gre, nam Biščak ni želel povedati in je glede tega sploh nenavadno skrivnosten; med oglaševalsko srenjo pa se govori, da naj bi Zares delal z agencijo Luna, ki jo vodi Mitja Milavec. Gregor Golobič je bil doslej, ko je bil še alfa in omega na LDS, sicer navajen delati s tujci, kajti vse parlamentarne kampanje in predsedniško kandidaturo Janeza Drnovška je strateško vodil francoski marketinški guru Jacques Seguela.

Svojevrstno izkušnjo s političnim marketingom pa je pred kratkim doživela tudi nekdanja moderatorka domžalskega radia Hit Betka Šuhel, ki se je po koncu radijske kariere vrgla v stike z javnostmi. Na povabilo Igorja Omana, direktorja agencije Epicenter, je šla na pogovor k tajniku Erjavčeve stranke DeSUS, Stanislavu Brglezu, ker so "upokojenci" želeli, da bi med predvolilno kampanjo vodila njihove stike z javnostmi. Na prvem sestanku jo je Brglez prosil, naj pripravi program dela. Betka Šuhel, ki je se vmes, v soboto, 14. junija, na srečo poročila s poslovnežem Dejanom Mokoličem, je program v grobem tudi pripravila. Na drugem sestanku ji je Brglez rekel, da naj pripravi še podrobnejši program. Betka Šuhel je bila to sicer pripravljena narediti, vendar le, če DeSUS definira ceno in podpiše pogodbo. Ko je Brglez to slišal, pa ji je prostodušno dejal, da bodo stike z javnostmi tako ali tako delali sami …

Sorodne vsebine

Galerija slik

Teme
Mark Penn Billa Clintona Nikola Bubanj Jurij Korenc Danila Türka Helena Melite Župevc Sebastjana Jeretiča Špelo Vovk Kučanova Jani Bavčer Katarino Kresal miro senica Vitala Verliča Stojan Pelko Golobičevega Vike Potočnik Zorana Jankovića Mitji Gaspariju Petra Škofic Matijo Sevška Leon Magdalenc Francija Zavrla Bogdan Biščak Mitja Milavec Janeza Drnovška Jacques Seguela Betka Šuhel Igorja Omana Erjavčeve Stanislavu Brglezu Dejanom Mokoličem

objavi na pozareport.si

Zadnji komentarji

Prijatelji

NAJBOLJ OBISKANO

Golobič, Kresalova, Pahor ... kdo vse jim čara volitve?