Celotni članek je na voljo le naročnikom.
BERITE POŽAREPORT ŽE OD
Petek, 17. Oktober 2008 ob 06:48
Sorodne vsebine
ZADNJE OBJAVE
NAJBOLJ OBISKANO
Komentarji (5)
Oct 17, 2008
0
edini požarreport ve da je vozil 200 na uro :)
Oct 16, 2008
0
Lojzek in Zverca, potrjujem tezo, da na vozilih obstanejo stevci "aktivni". Vendar pride do tega v primeru, ko je vozilo ob nesreci ostalo brez elektrike. Racunalnicarji bi temu rekli HARD RESET. Ce je vozilo ob nesreci poskodovano toliko, da elektricno napajanje ni totalno sesuto, potem padejo stevci na nulo. Preverjeno na lastnem avtu (ni niti luksuzen, niti najnovejsi). Pa brez kreganja.
Oct 16, 2008
0
Ja, Lojzek že mogoče. Vendar je bilo v tem primeru uradno povedano, da je bil na nuli in da so hitrost ugotavljali na osnovi teh loput. Toliko. Že mogoče, da nimam prav, ampak ti tukaj si zmeraj samo nekaj izmišljujejo.
Oct 16, 2008
0
Oprosti Zverca, ampak tudi ti niaš čisto razčišenih pojmov. Pri nekaterih, predvsem luksuznih vozilih še števec hitrosi ob močnejšem trku obstane na mestu, tako daje bila ta hitrost 142 na uro gotovo znišana z neke višje med prevračanjem in vsemi drugimi dogodki v času nesreče. Če ne verjameš pokliči na sedež kakšne korporacije, mislim pa, da je na youtubu tudi posnetek po eni nesreči (kolikor imam v spominu od Mercedesa). Toliko v vednost!
Oct 16, 2008
0
Kak si pa vi izmišljejete.... Prvo kot prvo, števec je ponavadi na nuli in tako je bilo tudi tokrat. Hitrost se oceNjuje na podlagi pozicije nekih loput za dotok goriva, če se lahko izrazim laično. In kateri so ti vaši prijatelji, zanesljivi viri??? Mater vi nakladate. Ni vas sploh za prenašat...